viernes, 15 de marzo de 2013

Currículum de na Núria Fusté Massana






Després de veure aquest vídeo que he trobat a Internet, he de dir que em sembla increïble. ÉS una passada la creativitat amb la que ho ha fet i la manera de transmetre el seu concepte com a professional a través d'un vídeo que ho diu tot.

La veritat és que em dóna enveja perquè parla de característiques de la personalitat que pot ser algun dia les aconsegueixi però encara tinc un gran camí per fer. Per exemple, la paciència, que no és una de les meves majors virtuts, i la creativitat molt menys. 

Hi ha vegades que miro a la gent creativa i em sorprenc perquè mai ho he estat i m'agradaria molt ser-ho. 

Sí que veig algunes amb les quals em sento identificat com per exemple, la constància, la responsabilitat, i, afegiria una que crec que és una de les majors virtuts que tinc: l'alegria. Intento estar sempre alegre i transmetre aquesta alegria a tots els que m'envolten. 

També considero que altra virtut molt positiva que tinc és l'autocrítica. Sempre penso sobre allò que he fet i que puc millorar. El que passa és que aquesta, l'autocrítica, hi ha vegades que es converteix en defecte perquè m'autocastigo massa en algunes ocasions. 

Per últim, volia dir-vos que la meva meta professional que m'he imposat en aquests temps que estic vivint és la de trobar un equilibri entre allò teòric que he aprés en aquests 2 anys i mig de Grau i allò pràctic que estic vivint en les pràctiques a l'escoleta. 

És un equilibri molt difícil d'aconseguir perquè al Grau, la teoria és molt polida però després, a classe, amb 17 nens (cadascú diferent i amb el seu ritme i la seva motxilla), tot és molt diferent, i penso que no se'ns prepara els suficient per viure aquest remolí tan gran al qual m'estic enfrontant. 

Encara així, vull dir-vos que cada dia intento donar el millor de mi mateix, i cada dia intento millorar com a persona, encara que hi ha obstacles pel camí. Però també crec, que poc a poc, els aniré superant. 

Per acabar, i en quant a allò que puc aportar al món de l'educació, crec que el meu punt més fort és que vaig a intentar lluitar per tot allò que ens han inculcat al Grau, i, per tant, intentaré pels tots els mitjans possibles, acabar amb aquell tradicionalisme agotador i negatiu que vaig viure fa un munt d'anys i que encara avui dia els record en tons grisos i amb tristesa. 

Vull lluitar perquè el món tingui clar que cada nen és diferent i que cadascú té un ritme propi i una identitat, que hem de respectar per damunt de tot. 

Sense més, espero que disfruteu del vídeo com ho he fet jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario